Użytkownicy online: 2
Get Adobe Flash player

Regulamin

| więcej

Składanie zamówień:

  • Zamówienia mogą być składane 24 godziny na dobę poprzez wypełnienie prawidłowo formularza na stronie internetowej sklepu. Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem informację o jego otrzymaniu. W e-mailu znajduje się link, w który należy kliknąć celem potwierdzenia zamówienia. Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się w momencie otrzymania przez sklep potwierdzenia złożonego zamówienia.
  • Zamówienie zostanie zrealizowane w możliwie najkrótszym terminie , w przypadku towarów dostępnych w magazynie do 3 dni roboczych. W innych przypadkach termin jest ustalany indywidualnie wraz z przesłaniem e-maila z dokładną datą realizacji. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 15, w soboty oraz w niedziele i święta rozpatrywane będą kolejnego dnia roboczego.
  • Do każdego zrealizowanego zamówienia wystawiany jest paragon. Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT. Wszystkie ceny podane są w PLN i zawierają podatek VAT.
  • W przypadku promocji lub wyprzedaży realizacja następuje w kolejności napływania zamówień, aż do wyczerpania zapasów.
  • Klient może dokonać zmian w zamówieniu do momentu wystawienia faktury w formie faksu lub e-maila. Nie można anulować zamówień już wysłanych.

Sposoby dostawy zakupionego towaru:

  • Przesyłka priorytetowa Pocztą Polską - czas dostawy 48 godzin.
  • Odbiór własny w Sklepie Medycznym Kappa - od poniedziałku do piątku w godz. 10-18.
  • Kurier na życzenie kupującego

Formy płatności:

Podczas realizacji zamówienia w sklepie internetowym kappa-medyczny.pl nasi klienci mają do wyboru następujące formy płatności:

  • Za pobraniem - płatność przy odbiorze paczki: doręczycielowi lub w urzędzie pocztowym w przypadku korzystania z usług Poczty Polskiej, kurierowi - przy przesyłce kurierskiej.
  • Przedpłata przelewem na konto - płatność przelewem (wartość zamówienia + koszt przesyłki) na numer rachunku:

43 1140 2017 0000 4902 0535 4321
Multibank

W tytule przelewu prosimy wpisać: zamówienie internetowe nr ...................................

W przypadku gdy nie jest możliwe zrealizowanie zamówienia, kwota za niezrealizowaną część zamówienia zostanie zwrócona na konto klienta.

    • Przelew elektroniczny - Platności.pl

      Ze względu na szybkość realizacji jest to preferowany sposób zapłaty za zamówienie.

      Płatność za pośrednictwem serwisu PAYU daje możliwość dokonania szybkiej i bezpiecznej zapłaty za zakupione produkty. W takim przypadku odbiorcą zapłaty jest firma PayU S.A., która jest pośrednikiem obsługującym transakcję.
      Jeżeli posiadasz dostęp do jednej z poniższych usług płatności elektronicznej, proponujemy wybranie tego sposobu zapłaty.

      • mTransfer (mBank)
      • MultiTransfer (MultiBank)
      • Przelew24 (Bank Zachodni WBK)
      • Pekao24Przelew (Bank Pekao S.A.)
      • Płacę z Inteligo (Inteligo)
      • Płać z Nordera (Nordea Bank Polska)
      • Płać z iPKO (PKO Bank Polski)
      • Płać z BPH (Bank BPH SA) -
      • Płać z ING (ING Bank Śląski S.A.)
      • LUKAS e-przelew (LUKAS Bank)
      • Przelew z Polbank
      • Przelew z Millennium
      • Przelew z Kredyt Bank
      • Przelew z BGZ
      • Przelew z Deutsche Bank
      • Przelew z Raiffeisen Bank
      • Przelew z Citibank
      • Karta kredytowa lub karta płatnicza z kodem CVV2/CVC2 umożliwiająca dokonywanie płatności internetowych (nie wszystkie karty płatnicze umożliwiają dokonywanie płatności internetowych - najlepiej uzyskać taką informację w banku, który wydał kartę). W przypadku płatności kartą wymagane jest podanie numeru Pesel w celu dodatkowego zabezpieczenia i weryfikacji transakcji przez operatora serwisu Platnosci.pl - firmę PayU S.A.

      Odstąpienie od umowy:

      W myśl ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (DZ.U.144 poz. 1204) konsument - kupujący zgodnie z treścią art.7 ust.1 ma prawo odstąpic od umowy na odległość bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 10 dni od jej zawarcia, stosując następującą formułę: „ Ja niżej podpisany/a ................................... oświadczam ,że na podstawie Dz.U.2002.144.1204 art.7 ust.1 ,odstepuję od złożonego zamówienia w dniu ............... . Wyżej wymienione oświadczenie Kupujący zobowiązany jest wysłać listem poleconym z dopiskiem „Odstąpienie” pod adres Sklep Medyczny Kappa ul. Świętojańska 41 lok.5, 81-391 Gdynia. O zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego.

      Gwarancja oraz prawo odstąpienia od umowy nie jest uznane w przypadku uszkodzeń zewnętrznych, rozpakowania sprzętu jednorazowgo użytku czy też odkręcenia pojemników z zawartością ciekłą. Prosimy o sprawdzenie podczas odbioru przesyłki stanu opakowania. W obecności kuriera proszę sporządzić protokół uszkodzeń i nie przyjmować przesyłki. Jednocześnie prosimy o pilny kontakt ze sprzedawcą w celu dalszych wyjaśnień.

      Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru ( paragon, faktura VAT). Koszt przesyłki pokrywa kupujący. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru na adres sklepu. Wraz z towarem konieczne jest przesłanie prawidłowo wypełnionego druku reklamacji.

      Dołożymy wszelkich starań , aby podane opisy i parametry były zgodne z rzeczywistością. Niestety nie odpowiadamy za błędy wynikające z mylnie podanych parametrów przez dystrybutorów. Niemniej, w każdym przypadku, gdy dane ( w tym opisy i dane techniczne produktów) prezentowane na witrynie internetowej sklepu w dniu złożenia przez klienta zamówienia nie pokrywałyby się z rzeczywistością , mają Państwo możliwość odstąpienia od umowy z zachowaniem 10 dniowego terminu.

      Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek zwrotnych za pobraniem.

      Koszt przesyłki:

      • Zamówienia na kwotę powyżej 500 zł na towary o wadze do 50 kg - PRZESYŁKA GRATIS. (nie dotyczy przesyłki kurierskiej).
      • Towary o wadze powyżej 50 kg - Cena ustalona indywidualnie do rodzaju zamówienia lub określona w opisie towaru.

      Realizacja zamówienia:

      • Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia, a następnie potwierdzenie go przez Klienta (w celu potwierdzenia zamówienia należy kliknąć w link znajdujący się w e-mailu przesłanym na adres podany w zamówieniu).
      • Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówienia Klienta, który nie podał wszystkich wymaganych danych lub podane dane budzą wątpliwości co do ich poprawności.
      • Zamówienie, które nie zostanie potwierdzone w ciągu 7 dni od jego złożenia, zostanie anulowane.

      Terminy realizacji:

      • Termin realizacji zamówienia wynosi od 3-14 dni i zależy od dostępności u dostawcy i rodzaju towaru.
      • Jeżeli termin dostawy jest inny niż podany na stronie opisującej towar to klient zostanie o tym niezłocznie poinformowany.
      • W przypadku jakichkolwiek opóźnień w realizacji zamówienia Klient zostanie niezwłocznie poinformowany.
      • Przesyłka zostanie przesłana w momencie skompletowania całego zamówienia.

      Ochrona danych osobowych:

      1. Klient dokonujący zakupów w sklepie zobowiązany jest do dokonania rejestracji.
      2. Dane podane przez Klienta mogą być wykorzystane jedynie w celach marketingowych przez firmę Sklep Medyczny Kappa.
      3. Poprawne wypełnienie formularza rejestrowego spowoduje uaktywnienie konta Klienta w systemie.
      4. Poprzez zarejestrowanie lub zalogowanie się Klient wyraża zgodę na wykorzystanie danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym.
      5. Przekazanie danych następuje na podstawie art. 23 ust.1 pkt 2 i pkt 3 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. Nr 133, poz. 883 z póżniejszymi zmianami.
      6. Dane osobowe Klienta zostają wprowadzone do bazy danych firmy Sklep Medyczny Kappa. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawienia oraz wniesienia żądania o zaprzestanie ich wykorzystywania.

      Regulamin określa zasady zakupów w sklepie kappa-medyczny.pl . Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.